mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Izabella - 26 oktober 2010 21:11


När jag tittade på gamla bilder så hittade jag denna. Oj vad jag älskar dig mamma! och lilla vita tigern såklart   

     

Av Izabella - 26 oktober 2010 20:27


Tog ledigt från pluggandet lite tidigare så jag slötittar på "I form med Anna Anka". Hon är så äckligt övertränad och ser lite anorektisk ut, plus att jag inte tycker om hennes personlighet heller. Men hon har bra saker att komma med och det är kul att se träningen! Hon är nog bra som personlig tränare också. 

Nu handlar det om sockerberoende, och jag blir lite mörkrädd, önskar att jag var sådär "immun" mot det som jag var förut, nu slinker det ner lite varje dag (inte så lite kanske), skulle vilja få bort det. Men så svårt när det är så gott ;)


Hursomhelst, de hade en marskin som analyserade hela kroppen, hur hälsosam man var. Den utelämnade inget och avslöjade dessutom vad den inre åldern var.

Nu är det om en överviktig 33åring som tydligen är 60 på insidan. Anna Anka själv (38 år) är bara 16 i kroppen! Jag skulle vilja göra det.


     

bella 16 hehe


Kram på er!


  

Av Izabella - 26 oktober 2010 17:17

HAllLÅÅ! så svarar jag ungefär i telefonen, jag försöker ändra mig men det är en ovana som sitter i. Tycker det låter trevligare med tex. "hej -personens namn" eller något. Hursomhelst, tänkte uppdatera.


Igår var jag med min skrutta fanny på stan en lång stund, skönt att få prata lite med henne och jag var jätteduktig på att inte spendera, köpte endast en träningströja som dessutom var på rea. Kan ju ha att göra med att jag var trött och inte shoppingsugen, men ändå!


Idag har det varit en sådan där väldigt typisk dag i mitt liv. Vaknade sakta, åt lååång frukost, läste, for på lunchpilates och nu har jag läst mer och lagat lövbiff med potatis och morötter. Ikväll är det ju TV-kväll också, riktigt härligt! Fast jag kan verkligen inte fatta att det redan är tisdag igen!?

 

 


Känner att det är så skönt vilken balans jag har i livet nuförtiden ändå, jag stressar för det mesta inte utan hinner med ändå. Känner att det börjar ljusna på flera plan, bland annat så känner jag mig lite gladare just i dagarna även om det går mycket upp och ner. Det är så mycket som sitter i huvudet, och jag har blivit bättre på att byta ut negativa tankar. 

 

Det kan bara bli bättre nu, imorgon

så måste det bli vår tur igen

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards