mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Izabella - 11 november 2011 19:37

 

"Duktig-flicka-rollen är en snabbfil mot stressproblem och utbrändhet. En duktig flicka säger nämligen aldrig nej och har lärt sig att ignorera kroppen stressignaler."

 

Ett citat som jag läste i en tidning fär TVÅ år sedan. Jag skrev om detta och hela artikeln här.


Jag mår lite illa just nu känner jag. Jag visste ju vad som skulle hända egentligen, eller?

 


 

Av Izabella - 11 november 2011 19:21

 


Jag träffade alltså Linnéa på stan idag och vi satte oss på mat och prat för en catch-up följd av en liten shoppingtur, eller vi shoppade väl inte direkt men tittade :)


"Det är ju inte kul när det är tråkigt!"  hahah

      Kaffe och en vän på en fredag. Vad mer behöver man?   


Det var tur att vi hann ses ett tag idag, det behövde jag. Min vän som jag inte sett på länge muntrade upp mig och gjorde min dag idag!

   


Nu ska jag bara ta det lugnt och mysa resten av kvällen, kramar...

 

Av Izabella - 11 november 2011 19:00

    

Topp Estradeur, Jacka+kjol Bikbok, strumpisar H&M, kofta Gina tricot, örhängen Bikbok

 


 

 

Av Izabella - 11 november 2011 12:11


som gjort denna lilla bild åt oss:

Foto och redigering Tessa


Godmorgon förresten, jag tycker att det är hur härligt som helst med fredag! Nyss var min älskling hem på lunchen och innan det tog jag det lugnt med kaffe och Desperat Housewifes. Nu är det hursomhelst tid för att ta tag i några grejer och senare ska jag träffa finaste Linnéa, det känns som det var väldigt längte sedan vi pratades vid så vi måste klämma in en liten catch-up.


Ha en bra fredag så ses vi lite senare!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards