mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Izabella - 25 november 2011 19:15

Gör sallad till middag!

 

I är det helt enkelt bitar av apelsin, avokado, tomat, paprika, roccula, tonfick.

Jag häller pastaskruvar som spolats i kallt vatten samt vanlig isbergssallad och när allt är blandat strör jag en hel påse valnötskärnor på det hela samt ringlar olivolja över. Tips: Skär avokadon sist och ringla citronsaft över den så den inte blir brun. Kan det bli enklare och nyttigare?

Lingondryck är gott till och då får man ännu mer C-vitamin.


Det sitter jag faktiskt och äter till middag nu fast med grapefrukt. Sedan ska jag koka kaffe och krypa upp i soffan med någon bra bok:

 

 

Av Izabella - 25 november 2011 18:30

 

    

Jacka PepeJeans, halsduk H&M herravdelning, uggs Skopunkten, jeans Kapahl, topp H&M,

kofta Gina. Örhängen Pilgrim.

Jag älskar min nya kofta från gina, den är både skön och snygg!


Puss!

 

Av Izabella - 25 november 2011 18:22


Hej fredag! Hur kan det redan vara det?

Idag har jag bara varit hemma ensam med min katt men när Anton kommer hem (han är på bio) ska vi ha fredagsmys...

Igår hade jag bestämt mig för att hinna med ärenden på storheden. Bland annat hittade jag ett träd till sovrumsfönstret som ska lysa upp, lite julpynt, ansiktsmask, shampo mm. Kallt värre ute!


   

Sköööönast med uggs...


Senare under dagen kokade jag knäck och min syster kom och tittade på Desperat Housewifes med min samt pluggade. Till middag åt vi alla apelsinsallad som jag slängde ihop, recept kommer!


Såhär såg middagsbordet ut igår, vi är mitt i julstöket!!!

      

Jul i vårt hus!

Njutande Loke. Han sitter ofta som en vanlig människa framför TVn.  


Hoppas ni har det bra, snart får man tända första ljuset!

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards