mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Izabella - 9 november 2011 19:56


Gud vad jag ser blek ut, men här är dagens:

 

 

Tröja Oasis, jacka Pepejeans, leggins Bikbok, ring SNÖ, örhängen Glitter, väska och skor Tiamo.


     ´


Jag sitter och dricker Glögg och äter apelsinchoklad, en lyckad kombo ! Kramar


 


Av Izabella - 9 november 2011 17:21


Har sett dessa ursöta stickade tröjor på Monki ett tag nu, så himla fina och färggranna!

Just dessa två färger skulle gärna få följa med mig hem:)


350 :-


Förutom det så blev jag lite sugen på ett par koftor på H&M också då de har halva priset på massor av fint :)

I love knits...


 

Av Izabella - 9 november 2011 17:05

 Hejsan, nu har jag kommit hem från stan, köpte inget (go me!) men det var mysigt att bara träffa lilla F en stund och hjälpa henne välja kläder !


I förmiddags var det ju detta jag ägnade mig åt förrsten, wonderful!

    


Älskar att fixa spa-aktiga saker åt sig själv som bumull för själen och kroppen det borde man göra oftare!

Som igår när jag och flisan gjorde ansiktsmasker! Hon hade köpt en jättebra till mig, ansiktet kändes så fräscht sen efteråt, och hon själv hade en med choklad-mums:)

    


Hoppas att A kommer hem från gymmet snart med en grillad kyckling han skulle plocka upp på vägen, jag är så hungrig :]


 

  

Av Izabella - 9 november 2011 12:04

Hejsan onsdag!  

Jag har precis stigit upp ur ett varmt bubbelbad. Skönt, för det botade min morgonstress som jag kände när jag vaknade och jag har heller inte ont i halsen mer. Fint väder är det också, helt underbar för jag minns inte sist Luleå bjöd på sol!




  Jag håller på att ladda kameran, den dog när jag pluggade in den för att ladda upp bilder till er från igår och idag, det får helt enkelt bli senare. Flisan undrar om jag vill träffa henne i stan efter att hon slutat och kanske att jag ska göra det. Först är det bara massa annat som ska göras... Måste gå och fixa lunch till att börja med i alla fall!


 


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards