mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

        

Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.


Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                

Hej på er!

Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och hans farmor och farfar"G&G". Söt-Therese kom också vilket var uppskattat! Synd att inte Arvid och John (As bröder kunde komma), och tessa var saknad. Vi har gärna bjudit Johnny och Maria, J &C mf. men då hade det blivit alldeles för många hehe...¨

  

Mycket trevligt med lussebullar, pepparkakor med mögelost, knäck, godis och massor av olika glögg och vinsorter. Detta har nu blivit en första-advent-tradition som vi kommer att köra varje år ;)


Synd att de flesta bilder blev suddiga, det var så mörkt och alla rörde sig men här är lite bilder på hur det såg ut utan människor:            






 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards