mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Izabella - 19 november 2011 14:08


Jag har tillbringat en stor del av förmiddagen med att träna apport med Loke, that's right min katt kan det!

När han vill är han jätteduktig i alla fall, idag hämtade han den fler än 30 gånger. Om den åker där han inte kan se den tex under något eller så så letar han den tills han hittar ( med några klagande jamanden/pip). Kul!

Sedan blir han trött..


 


Nu ska jag snart åka iväg till den fina lilla byn och baka pepparkakor åt mamma. Varje år "måste" jag göra stor hjärtan som hon kan hänga i fönstren. Byebye!


    


   Ha det så bra resten av Lördagen!


 

Av Izabella - 19 november 2011 12:17


Hej på er och lördagen!

Jag vaknade med ett leénde på läpparna trots en dålig natt med lite sömn och mensvärk. Jag är ju så glad att jag har de jag älskar i mitt liv    Hur dåligt allt än är så kommer det alltid fram ljusglimtar för eller senare.



 

Filmen igår var väldigt bra, precis som jag hade tänkt att den skulle vara. Allt stämde liksom med min bild jag fick i huvudet hur allt skulle se ut när jag läste boken, mycket märklig känsla när det stämde så exakt. Sällan man upplever det liksom. Grinade sönder sminket så rekommenderar vattenfast   


Dessa var på bion och hade "the royal seats" :

    

 

   Bella och Edw..ton tittar på Bella och Edward


Jag menar är inte detta lite kul:

Isabella Marie Swan (+ Edward Anthony Cullen)

Izabella Maria Strand (+ Anton Pohjanen)

 

Nu ska jag diska!


 


  





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards