mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Izabella - 16 november 2011 19:06


Här har håret bara självtorkat hehe fint.. Lekte lite med bilderna   


    

RED is a good accessorie

       

Skjorta Gina tricot, leggins Jsfs, uggs Skopunkten, bälte H&M trend sthlm. På det päls från Pepejeans.

Katt skogskattsmix. .. :)


 

Av Izabella - 16 november 2011 16:31

för Linnéa det är såhär?

Godkända kommentarer

Kommentar till Partyonsdag

 
Linnéa

Linnéa

Onsdag 16 nov 14:39

Varför är det en jättestor röd sko ovanpå alla de nyaste inlägget? Den verkar som förflytta sig till de senaste inlägget du skrivit...

 
 
 
 
 
 
 
 
Behöver er hjälp för jag ser inte det själv! Kommentera!
 
 
 
 

Av Izabella - 16 november 2011 16:12

 Jag tror att jag sa igår att det är fri frakt på Vila, vilket innebär hela Bestseller naturligtvis. Det är det fortfarande och jag skickade just iväg en beställning. Hade egentligen inte tänkt köpa något men så såg jag att det var 50% på shortsen jag velat ha så länge från Selected femme. Helt wonderful!


VISTA SHORTS PA, Comb 1, largeUnder 200 lappen för dessa!


Sedan var det jättesvårt att slita sig från sidan för det är så mycket fint både på Vila, VeroModa, Pieces och Selected femme. Dessa 2 tunikor var mina favoriter.

RICK TUNIC, MISTY LAVENDER, mainZEN TUNIC, SOFT CLAY, main

Coola strumpisar passade jag på att klicka hem också:

LEGGY MUST TIGHT, BLACK, mainSABBIE TIGHT, BLACK, main



Nu måste jag verkligen hålla i pengarna som är kvar för annars kommer jag att bli bankrutt på ritkigt.

Typiskt mig att slösa upp pengarna som kommer in direkt...Jag som varit så duktig, och det kändes så skönt att komma upp i en lite mer human summa på kortet men det är ju som om jag vill vara fattig ju. Åhh.  

 


Av Izabella - 16 november 2011 12:44


Idag känner jag mig fin trots att jag sov endast tre timmar inatt.

Har på mig en transperent skjorta och brett bälte, lite partykänsla såhär en onsdag.

Jag har just duschat efter dammsugning och bytt om. Dagens outfit kommer senare :)


       


Mina enda accessoarer, och smink, idag är röda naglar...och röda läppar!


Så enkelt allt blir med bra produkter:


 

Över,underlack Trind, Rött nagellack H&M. Läpparna är målade med Isadora "Summer red". Även läppenna från samma märke. Jag är alltid noga med både över och underlack på naglarna, annars är mina naglar såna som suger åt sig färgen och blir fula, samt så håller ju nagellacket bättre med överlack. Trind och chinaglaze är bäst enligt mig.

 

Hoppas er onsdag är bra!!


 



Oj!

Av Izabella - 16 november 2011 10:15


Hahah jag trodde att det var 17e idag och inte 16e. Alltså trodde jag att det var idag som Versace for H&M

skulle släppas! Jag satt beredd här klockan tio för att klicka hem något som ni får se imorgon och inte idag ;)



Godmorgon på er förresten!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards