mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Izabella - 2 november 2011 14:58

Har nog inte sagt det men..

Det är förresten denna jag tar alla bilder med nuförtiden, så skönt att slippa bara ha kameramobilen!

Den är ändå pytteliten så jag kommer ta med den typ överallt :)






Bild lånad från CDON.se


 

Av Izabella - 2 november 2011 14:41

       

Jag hade på mig en skinnjacka från Vila, Kjol Gina, svart tröja VeroModa, plashminasjal som jag fått, väska Alessia, overknees stickade från Twilfit, stumpbyxor PierreRobert, boots Dinsko. Halsband Åhlens och örhängen Pilgrim.

   


Kisses!  


 





Av Izabella - 2 november 2011 14:25


Ja, nu ska ni få en uppdaterig om vad jag gjorde igår när jag fick tillbaka liiite energi!

Trycker på plaY igen efter min lilla bloggpaus.

 Jag flisan och tessan hade bestämt sedan länge att vi skulle gå ut och äta kinabuffé sedan när de fick höstlov. Sagt och gjort, igår var vi på exotic samt letade julklappar (rullade omkring i affärerna alltså, som man gör efter att ha varit där)..


               

Jag låter bilderna tala för sig själva. Efter vår shoppingrunda åkte girlsen med till mig och vi tittade på de nya gossipgirlavsnitten på internet, drack te och målade naglarna. Sedan var jag helt slut, men love you babes!


Ps. På stan hittade jag inte några julklappar, däremot ett vanlig vit tröja till mig och en tunika från Gina tricot:


Snipp snapp snut.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards