mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Izabella - 6 november 2011 16:07


...sitter jag och kikar på höstrean hos:



och väntar på att kaffet ska bli klart. Senare vid 18 är det äntligen dags för ett nytt avsnitt av favoritserien GossipGirl på femman. Längtar tills jag kan köpa säsong 5 men tills dess får det räcka med slå på TVn varje söndag. Mina favoritsäsonger hittils har varit 3an och 4an men 5 an har en god chans att ta ledningen. Det är som om jag tycker att den som går alltid är den bästa! Det kanske är för att Serena, Blair och alla andra följer mig i ålder. Vi är alltid lika gamla så det är lätt att känna igen sig :)

Stilikonen Blake Lively/Serena och hennes bästis Leighton Meester/Blair.

 

Av Izabella - 6 november 2011 14:45

Tänkte visa helgens filmer som setts/ska ses också:

I fredags så såg jag och A denna:

KUL!

( ps.emma fyfan vad du kommer se ut som henne när du är 40)


Idag tror jag det blir denna:


Gillade ettan så nu blir det tvåan också:)

 

Av Izabella - 6 november 2011 14:42


Hej på er!

Gårdagen var hur mysig som helst då vi spenderade hela dagen i stugan med familj   


Idag har vi varit på handlingstur och hittade förutom massa mat, julklappspapper osv en ny leksak till Loke på Djurmagazinet. Det är som en boll som hänger från dörröppningen (listen i taket) med en gummitråd och han leker med den heeeeela tiden nu, och fastän han är helt slut så han flåsar som en hund så fortsätter han.

  Crazy cat!  


Jag tänker på dig Evelina idag. Det vänder fort från bra till dåligt, ta hand om er.


Nu vet jag inte vad jag ska göra, äta i alla fall då A gör varma mackor (vi orkade inte fixa något annat och det är iaf liiiite bättre än pizza?). Sedan blir det nog kaffe och dessa kakor som jag köpte:

Har varit lite grinig idag, kanske dessa hjälper?

 

Pussar

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards