mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 17 november 2011

Lista

Av Izabella - 17 november 2011 11:13

1. Hur gammal är du om fem år? dryga 26
2. Vem var den sista du träffade? Anton
3. Hur lång är du? 169

4. Vilken var den senaste film du sett? Rio igår, underbaaar film ;)

5. Vem ringde du senast? Syster

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ja...Hör av dig när du har tid, kram" till Sara

7. Var är dagens planer? Gå på hemliga ärenden och sedan ta det lugnt

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms...

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambo
10. När såg du senast din mamma? i söndags

11. Vilken ögonfärg har du? Mörkt blåa

12. När vaknade du idag? 09.00

13. Har du någon gång hittat en katt? man kan hitta Loke lite varsomhelst.
14. Vilken är din favoritplats? Home is where heart heart is

15. Vilken plats föredrar du minst?

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  i mina bästa år och mamma hoppas jag. Är lycklig.

17. Vad skrämde dig som barn? Att förlora

18. Vem fick dig att skratta senast? hmm, katten :)

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar is the best

21. Sover du med eller utan kläder på dig? med skjorta
22. Hur många kuddar har du i sängen? en
23. Hur många landskap har du bott i? norrland!

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jo
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? heels!

26. Är du social? Ja, absolut. Men behöver ensamtid också.

27. Vilken är din favoritglass? Twister - en av de få jag kan äta

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, slösa, skänka, SHOPPA!
29. Tycker du om Kinamat? Love...
30. Tycker du om kaffe? Nödvändigt gott

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe och Jos (ja jag stavar det så ;)

32. Sover du på någon särskild sida? höger

33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Det bästa som finns!!
35. Är du en beroendemänniska? jopp
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? vet en

37. Vill du ha barn? Största framtidsdrömmen

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Både och, utomlands åååhhh...
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor. Väskor

42. Äger du dyra smycken? Förlovningsringen är dyrast

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? äpple

45. Vem är den roligaste människan du känner? Paula Öhrn

46. Välj ett ärr på din kropp? Draktatuering

47. Vad har du för ringsignal? September "becouse I loooove you"

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, använder till och med en jacka från 7an.
49. Flirtar du mycket? ja en del:)

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma i byn av Tessa förra julen.

51. Kan du byta olja på bilen? Nej, sånt har man en man till.

52. Har du fått fortkörningsböter? nej haha

53. Vilken var den senaste bok du läste? minns ej. Nästa blir i alla fall Elsas Värld.

54. Läser du dagstidningen? bara på jobbet eller hos morochfar.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? ELLE

56. Dansar du i bilen? haha va?!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? handlingslista, eller skrev i almanackan

59. När var du i kyrkan senast? Drömde att jag var där inatt! men kanske förra julen.

60. Vilka personer utmanar du? Alla :)


    

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards