mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Izabella - 26 november 2009 21:16



Idag har jag gjort hemmagjord palt (shit, säg en maträtt som är kladdigare att göra! som klister) och en massa andra, mest tråkiga saker, men imorgon blir det en rolig och busy dag  


Angelica ringde idag och jag ska plötsligt modella i smedjan på lördag med henne,folk hade hoppat av modevisningen hon ska gå och därför ringde hon sådana hon trodde kunde hoppa in :) Egentligen känner jag mig för sliten (håller på att bli sjuk tror jag och har inte tränat på för lääänge). Men eftersom shwarzkopf-visningen förra hösten var bland det roligaste jag gjort, kunde jag knappast säga nej. Vet inte speciellt mycket om det ännu, mer än att jag ska komma till något slags genrep imorgon, osminkad med ett par högklackade skor. Vi får se vad som händer...


 

Mer än såhär kommer jag nog att ha på mig i alla fall, tänk att gå en Victoria's Secret-visning, det skulle vara nervigt .. Men hothot, hade lungt velat se en - fast då hade man nog börjat lägga för mycket pegar på underkläder!


I alla fall, dagen börjar med att jag ska till vägverket för att pröva lyckan i en uppkörningsbil igen, sedan blir det lunch med gabbi på exotic tror jag och sedan ska jag träffa angelica. Hoppas bara att det inte tar för lång tid där på modegrejset, för sedan måste jag till kallkällan, byta om och sticka till ahlsell. Jag, anton och alla kollegor ska till Western farm för firmafest:

http://www.westernfarm.se/


Förbered er på ganska lite uppdateringar imorgon, ni förstår kanske varför...

Vad ska ni göra?

  


   

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards