mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Torsdag, Fredag, Lördag.

Av Izabella - 14 november 2009 17:57

Heej. Idag har det varit en skön Lördag. For in till stan med mor & far och gick med dem ett tag innan jag träffade emmi över en lussebulle och Latte på Börje Olsson. Kul att träffas igen! Sedan hittade jag också lite julklappar :)


Igår var det ju fredag den 13:onde och jag hade faktiskt lite otur. Det började med att jag for till stan för att vaccinera mig. Har varit ganska emot allt vad vaccin heter och ville inte ta det själv. Tills mamma sa att jag inte kan träffa Oscar (min lilla sötkusin 4 mån som ska komma och hälsa på snart) om jag har minsta tendens till influensa. Det övertygade mig. Hursomhelst, råkade på biverkningar av det. Fick ont i armen och senare även feber, frös hela natten och hade ont i huvudet. Sedan brännde jag mig på en tekopp innan vi gick o la oss igår, fick ajajajaj i handen. Var tvungen att ha kallt vatten vid sängen halva natten för att kyla av det då och då så att jag skulle överleva.


Annars var det också en ganska skön dag. Var på stan då också och hittade ett fint linne på HM och en klänning på Indiska som jag ska ha på julen. Det är bra att vara ute i tid!;)

På kvällen hade anton varit förbi Hemmakväll och hyrt The proposal. Se den!




Det är synd om dig fanny, världen är orättvis. Det har du fått erfara många gånger.

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards