mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2009

The Actors

Av Izabella - 14 oktober 2009 10:04


Ja, jag gör seriösa saker på jobbet också, jag lovar. Och jag är fortfarande 19 år. Men eftersom jag är så rastlös av mig så vill jag göra något hala tiden, även mellan samtalen. Är för tillfället less på körkortsteori så ägnar mig åt något mycket roligare xD


(kan säga att min egen hunk kom förbi när jag satt här för ett tag sedan;) Kan ju säga att jag också skulle bli lite fundersam om han satt och sökte tjejer på google. Du vet ju ändå att du är ljusår från en såhär löjlig lista, jag svamlar ju bara ;D


Hursomhelst, detta är de 10 bästa och snyggaste manliga skådisarna just nu (utan inbördes ordning):


1.     

Robert Pattinson. Bara 23 år ung var han med i Twilight, och nu är han superkändis.

Kallas sin tids Johnny Depp vilket jag gott kan förstå, fast Robert är min nya favorit!


2.   

Orlando Bloom. Var det någon som trodde något annat?


3.  

Brad Pitt. Ska jag vara ärlig så trodde förr att jag skulle lyckas simma mot strömmen och inte falla för ”värdens sexigaste man”, men med åren har jag fått insett fakta.


4.  

Hugh Jackson. Också en klassiker. Men han måste väll få vara med? Mycket bra.


5.  

Leonardo DiCaprio. Beror på Titanic och inget annat.


6.   

Jonny depp. Långt ifrån alltid fräsch, men man förtjänar absolut en plats här. Säg den som inte diggar Jack Sparrow. Som pirat är han ju bäst.


7.  

Patrick Dempsey. Han är otrolig. Säg någon som tycker annorlunda och jag kommer personligen att banka vett i dem.


8.  

James Franco. Han får också en plats, för vem kan glömma honom efter Tristan och Islode?

 

9.  

Gerard Butler. Egentligen långt från min stil men har på något sätt svårt att inte ta med honom. Kan inte förneka hans skådespelartalanger.


10.  

Patrick Swayze. Det finns bara en sak att säga: Dirty Dancing!


Nu utmanar jag er andra, gör en egen lista! Just nu håller jag på med den kvinnliga skådespelareliten, snacka om att man gärna skulle vilja vara någon av dem för en dag :)

 
 
Rubin

Rubin

15 oktober 2009 13:33

Orlando Bloom är för äckligt snygg! Leonardo DiCaprio. kan vi dock diskutera.. Urs?

http://rubin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

¨Jzza

15 oktober 2009 14:35

men jaa.. Haha jag tycker bara att han är det i titanic, så bra där att jag var tvungen att ta med han. såå hemsk är han inte annars heller ;)

 
Ingen bild

Emmi

19 oktober 2009 09:56

Hehe eftersom jag inte har någon blogg tänkte jag sätta min lilla lista här så du kan se ;)

1, Johnny Depp (hur kunde du sätta honom 6:a han är fullt värd första plats x3)
2, Hugh Jackman (Urläcker och gör filmer som en gud, vem kan glömma honom efter X-men)
3, Leonardo DiCaprio (Gör otroliga filmer, ni minns väl Jack Dawson ;) )
4, Will Smith (älskad komiker som har börjat växa i filmbranchen, älskade Jakten på Lycka, helt underbar film)
5, Jeremy Irons (vem kan glömma Scar? Ja det var Irons som gjorde rösten till honom. Helt otrolig karl som absolut förtjänar en plats här :D)
6, Gérard Depardieu (kanske inte ögongodis direkt men helt värd denna plats, älskar hans filmer, av dem jag sett)
7, Gerald Butler (älskade Fantomen på Opran)
8, Paul Walker (snygg som gör bra action filmer :P)
9, Orlando Bloom (Finns inget att tilläga, gör bra filmer)
10, Patrick Swayze (det var Dirty Dancing som gjorde att han hamnade här x3)

Ja många kramar till dig :D
Hälsningar
// Emmi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards