mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Izabella - 13 oktober 2009 14:29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Te. Måste ju vara värdens bästa dryck.

 

NU, efter fem och en halv timma på jobbet,

 

första gången på hela dagen jag inte fryser. Det är bara tack vare de 4 stora+1 liten koppar jag druckit. Äntligen!

Av Izabella - 13 oktober 2009 07:11

Jag hatar verkligen att försova mig, det är bland det värsta som finns. Okej om man frivilligt trycker på snooze-knappen 75 gånger, det är ju inget att säga om, skillnad var det idag.


Vaknade 06.10, skulle egentligen ha gått upp en timma tidigare, hade duschat på kvällen så skulle bland annat platta håret. Inte då, klockan (mobilen), måste antingen inte ringt alls, eller så har jag stängt av den helt i sömnen. Har inte minsta minne av att den ringt. Och jag brukar vakna direkt dem ringer.


Nu sitter jag i alla fall vid skrivbordet med headsetet kring huvudet, Trött. Med té och en laxmacka som jag hann få med mig innan vi for.

     


IDAG blir det nog jobb, sen hem och laga mat och sen till kallkällan. Gjorde bort en massa saker igår på stan och hittade bland annat skor som jag skulle, blev ett par svarta rejäla saker med snörning, ingen av modellerna jag beskrev igår. Jaja, nu ska här jobbas.

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards