mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Izabella - 14 oktober 2009 11:58

 

Här är alltså den kvinnliga hälften, inte alls avundsjuk på dessa (nejnej;):

 

1.

Renee Allison. Vacker som få och gjorde yesman ännu bättre!


2.

Eva Longoria. Skulle jag byta utseende med någon skulle jag nog inte tveka så länge. min desperat-favvo också!


3.

Jennifer Love Hewitt. Var värsta Ghostwhispererfreaket förut:)


4.

Jennifer Lopez. Säg någon som inte tycker att hon är snygg. Eller vill ha hennes ass. Shall we dance? och andra filmer har hon även gjort bra.


5.

Jennifer Aniston. Är alla med det namnet snygga? (tre i rad) I alla fall; Friends<3 Sen är det svårt att hitta en dålig komedi med henne i huvudrollen.


6. 

Kate Winslet. En otroligt bra skådis och en av de vackraste jag vet.


7.

Angelina Jolie. Jag kanske är tråkig som är så förutsägbar, men jag älskar Mr and Mrs Smith.


8.

Kirsten Stewart. För att hon är så grymt bra i Twilight.



9.

Blake Lively. Snygg stil och härlig attityd. Favorit i Gossip girl.

10.

Katherine Heigl. Min absoluta favorit i Grey's!

Vad tycker ni?

Av Izabella - 14 oktober 2009 10:04


Ja, jag gör seriösa saker på jobbet också, jag lovar. Och jag är fortfarande 19 år. Men eftersom jag är så rastlös av mig så vill jag göra något hala tiden, även mellan samtalen. Är för tillfället less på körkortsteori så ägnar mig åt något mycket roligare xD


(kan säga att min egen hunk kom förbi när jag satt här för ett tag sedan;) Kan ju säga att jag också skulle bli lite fundersam om han satt och sökte tjejer på google. Du vet ju ändå att du är ljusår från en såhär löjlig lista, jag svamlar ju bara ;D


Hursomhelst, detta är de 10 bästa och snyggaste manliga skådisarna just nu (utan inbördes ordning):


1.     

Robert Pattinson. Bara 23 år ung var han med i Twilight, och nu är han superkändis.

Kallas sin tids Johnny Depp vilket jag gott kan förstå, fast Robert är min nya favorit!


2.   

Orlando Bloom. Var det någon som trodde något annat?


3.  

Brad Pitt. Ska jag vara ärlig så trodde förr att jag skulle lyckas simma mot strömmen och inte falla för ”värdens sexigaste man”, men med åren har jag fått insett fakta.


4.  

Hugh Jackson. Också en klassiker. Men han måste väll få vara med? Mycket bra.


5.  

Leonardo DiCaprio. Beror på Titanic och inget annat.


6.   

Jonny depp. Långt ifrån alltid fräsch, men man förtjänar absolut en plats här. Säg den som inte diggar Jack Sparrow. Som pirat är han ju bäst.


7.  

Patrick Dempsey. Han är otrolig. Säg någon som tycker annorlunda och jag kommer personligen att banka vett i dem.


8.  

James Franco. Han får också en plats, för vem kan glömma honom efter Tristan och Islode?

 

9.  

Gerard Butler. Egentligen långt från min stil men har på något sätt svårt att inte ta med honom. Kan inte förneka hans skådespelartalanger.


10.  

Patrick Swayze. Det finns bara en sak att säga: Dirty Dancing!


Nu utmanar jag er andra, gör en egen lista! Just nu håller jag på med den kvinnliga skådespelareliten, snacka om att man gärna skulle vilja vara någon av dem för en dag :)

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards