mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Izabella - 28 april 2009 10:32


 Kommer kanske inte hem förrän på tors/fre iaf, vi får se ://

Kanske är rätt åt mig när jag sitter och gör självporträtt i paint istället för att plugga. såhär känner jag mig just nu:


Av Izabella - 28 april 2009 09:51

Just haft engBnationella. Jag är pisstrött då sovit cirka 4 timmar.  Skrivdelen gick nog ändå hyffsat. Fast det är lyssnardelen jag kommer få problem på tror jag, de pratar alltid så fort och entonigt på de där skivorna, längtar icke ;o

Jag och gabbi var på stan igår i regnet då jag hjälpte henne att hitta jeans och leggins. Tänk hur länge vi bott här och hur lite vi varit i piteå centrum!

Fast det var iaf ganska tydligt att jag varit där mer än sambon då hon var helt lost (känns bra att hitta bättre nån gång:). Käkade sån där chiliburgare på bigboy - angelica du minns väl i börja av ettan;) och solrosorna..känns nära, men ändå fruktansvärt avlägset.


    

på nå nationella i typ ettan. matte? (ser en miniräknare i emmis hand)


Grattis emma!

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards