mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Izabella - 6 april 2009 10:01



Kände bara för att skriva lite.

Helgen:

Fredagen var turdag Ā la Anton då hela dagen gick hans väg...(further information not avalible, men hursomhelst borde han nästan köpt en lott;)

Hittade en möjlig studentklänning i staden.

Jag fick sommarjobbet på ahlsell bekräftat, minst två månader = :)

Lördagen innehöll mest sysslor av olika slag, hund och plugg. De andra var alla i boden för att se flis ta guld i dm :D <3

På kvällen var jag i alla fall med Linnéa till henns boy erics lägenhet för inflyttningfest. Jag vill också ha en egen lägenhet nära stan i luleå!

Söndagen spenderades på hemmaplan för  min del med träning och Lava. Vi var ute halva dagen nästan konstant. Först morgonprom på isen, sen frukost och efter det vårens första löprunda, så otroligt skönt det är att komma igång med nu när snön smälter och hon är så duktig min träningskompis! Bara lite senare blev det långprom med gabbi mot fågeltornet. på kvällen var jag hos vampyrmannen;P


Nu är det vardag igen. Men veckan före ett lov känns aldrig särskilt jobbig, särskilt när vi bara går till onsdag. Vad som händer på svenskan är dock ett undantag.. Sen är det stugan som gäller.

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards