mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 12 april 2009

Av Izabella - 12 april 2009 20:50


baby when you're gone I realize I'm in love
the days go on and on and the nights just seem so long


 

Har legat halvöd i mitt rum och läst sista boken i serien tills ögonen ville stänga sig, sen bara lyssnat på musik för att slutligen somna. Den här låten påminde mig i alla fall om någon, om hur det var i somras ;) och så känner jag fortfarande.


Undrar hur frisk luft kan göra en så otroligt trött? Sen vi kom hem vid tre-fyra tiden har alla sammanlagt nog inte rört sig mer än 10 m, och detta inkluderar yrvädret Lava (om man räknar bort den lilla rundan vi gick). Hon har varit igång hela helgen. På mornarna har jag varit hurtig och gått upp för att skida med henne runt öarna på älven. Sedan har hela lördagen och söndgen bara fortsatt i samma stil, hon har sprungit efter skotern och följt med alla som åkt skidor. Vi har verkligen märkt av det där att flattar är outtröttliga, så länge man erbjuder dem mer. Som jag blivit tillsagd av uppfödaren har jag fått tvinga henne att slappna av ibland.


Hursomhelst har helgen varit okej, även om den inte blev som jag tänkte från början. Även om det fortfarande är hur härligt som helst att vara i stugan, känns det inte riktigt lika hemskt att fara hem längre..

Förutom att åka skidor, skoter, bada bastu, äta god mat och umgås med familjen har jag tagit det lungt med boken mellan varven, och det är då saknaden har smugit sig på.


Hoppas ni hade en bra påsk :)


Nu är det lov och jag har planer :D


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards