mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Izabella - 24 april 2009 13:33

Hittade massor av bilder på min lilla älskis som bäbis. Finns det något sötare? Skulle inte tro det. Tänk, om en vecka är det ett år sedan hon kom till oss.


Det är i alla fall bara vi två som är hemma. Jag orkar inte göra någonting. Hyrde "Ciao bella" som det kändes som alla sett utom jag, den var sådär, hade sin charm när man kom in i den. Men snacka om att sf anytime som vi har är gryyymt... Bättre än att sticka iväg nån stans och hyra när man bara kan ta upp fjärren och knappa in en kod. Man får ju iaf se omslaget, läsa om den och dessutom i de flesta fall se en trailer! Det mina vänner - är inte dumt. Fast alltid kan man ju inte hyra om man inte är rik (även om de flesta filmer även kostar mindre när man hyr via TV:n), så igår nöjde jag mig med att se dirty dancing för typ femte gången :) Sedan såg jag den där "När mörkret faller" som vi ska se i svenskan. Hemsk film! 

Det var efter att jag kom hem från flera timmar i sunderbyn. Skönt att få se dig åtminstone.


Fick lite glädjande nyheter nyss. Hoppas det fortsätter åt rätt håll nu..

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards