mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Izabella - 22 oktober 2008 10:32


Bara några roliga små uppdateringar om ingenting (ja jag tar åt mig av det krills skrev, att man skriver så onödiga saker i bloggen. Fast för mig beror det inte på att jag måste uppdatera för att få bättre besöksstatisktik  - who cares, däremot att jag har tråkigt och nuförtiden känns det som att jag inte har så mycket jag vill berätta här på det personliga planet, och det finns andra som också verkar ha svårt att "skriva av sig" numera):

Nu har vi äntligen fått boxern haha, inte lite seeegt har det varit.

Fick nog nästan fyrkantiga ögon av allt tittande igår, blev bla. that 70's show, made, house och toppform. Jag ser normalt inte så värst mkt på TV, men nu var det efterlängtat efter att bara ha haft TVÅ kanaler. 


Idag ska mästerryttarinnan upp i sadeln igen för hoppning, och den här gången finns det stöd på läktaren ska du veta! wish u luck



Belv sugen på att rita anime/manga just nu :)

Egentligen borde jag kanske ta tag i tecknandet snart igen.

Annars kanske jag aldrig gör det, men jag tror alla intressen kommer att blomma ut igen när skolan slutar, det hoppas jag i alla fall.


I måndags provade vi förresten studentmössor (Ja redaN) :D


*EN dag kvar till LOV! see u*

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards