mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Izabella - 1 oktober 2008 09:37

Midnattssolens land.


Jag känner sting av längtan till tornedalen. Var så länge sen nu, jag behöver vara där ibland. Inte bo där en längre tid eller så, men går det för länge mellan de små besöken känns det som att någonting fattas.

Känslan av vara påväg upp med småstenarna slående mot fäljarna och finnmix i bilens högtalare, skogen som skymtar i horisonten känns lite som att man är påväg hem. Det är nog hjärtat av norrland på något sätt.


Stugan vill jag också fara till. Julen har jag börjat längta till lite. Men Just nu längtar jag hem till Luleå också, där verkligheten finns. 

Längtar till en speciell person i luleå (jag vet, svårt att gissa) Längtar till ahlsell (haha det trodde jag aldrig för ett år sen att jag skulle göra).


Man behöver längta varje dag för att må bra. Även om man lever i nuet.

NU ska jag fortsätta på djursjukvårds-hemprovet till idag, håltimma is the shit! Beslutet att välja bort fortsatta NV-kurser är ett av dem jag verkligen inte kommer ångra.


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards