mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Izabella - 2 oktober 2008 10:08

Minna kom precis förbi med sin klottercykel, kommer sakna dig, så kom snart tillbaka :) men kom ihåg "..och på himlen ser vi samma sol och samma måne, om man bor i gammelstad eller i skåne!"  okeejj det här är det bara gabbi som kommer fatta och hon läser knappt bloggen, men iaf ;)


Nu har jag hååååltimma igen :D måste dock släpa mig ut till vovven i gården igen, vilket inte hade varit fullt så släpande om det inte hade varit så kAALLt och regnigt som nu. Hoppas på sol i lule igen imorgon när vi entrar shopping med bussen. That's right, Norrland is kallt!


Helgen blir nog bra, ut på fredag kanske, utställning (första ever) med lillan på söndag. Däremellan blir det att umgås med lite folks också förmodligen.


ORDBAJS, o yes jag vet, har inget vettigt att skriva.

såna här "Ligers" visste jag inte att det fanns förrän igår (dem är korsning mellan tiger och lejon).


Ps. har blivit ett stort fan av hm's hemsida, man kan klicka på "inspiration" och så kommer det modeller gående på skärmen med kläder. nejnej jag är inte shoppingsugen ;)

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards