mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 13 december 2007

Av Izabella - 13 december 2007 20:16

Lucia idag alltså. Nervösa väntan och tända ljus. Publiken skrattandes och fin sång. Det var precis så som det ska vara, HÄRLIGT. Men mitt tomtebloss gick ju knappt att tända ;P


Mer idag: Vinna matcher, förlora matcher. bli spöade av lärare. HejaHejaHalleluja.

Glida omkring utan att kunna spela ordentligt alls, för korkade jag glömde kvar ett par fula skor i lådan i tvättstugan. Halleluja


Sedan så har vi vaccinerat, chipmärkt, veterinärbesiktigat en massa små kaxborderterriervalpar på söta 8 veckor! Det var helt underbart, ett uns av vill-vara-veterinär-känsla väcktes. Ville ha den lilla tiken med det vita bandet, rynkor i pannan och lite underbett, liked her :3

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards