mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 12 december 2007

Av Izabella - 12 december 2007 22:54

bloggen slumrar.. jag har så mycket nu, känns som jag inte hinner gå på toa ens. Skolan bryter ner en. potta skitberg! precis så känner jag för dig.(vet jag låter som fem år nu men ändå ><)


Hmm.., annat: Hundar med till skola idag, mysigt. ISKalla promenader och gott JULbord.


Jag vill gå och sova nu, och jag ska gå och sova nu. Nerväs väntan på santa lucias intåg i många salar och mörker runt om i världen, tänk om dem har ändrat i spexet nu när vi inte var med förra gången :o det får dem INTE ha gjort, för då kanske vi går fel.


Nä nu måste jag sova. Hoppas att jag inte bränner hon som står framför mig i håret. Eller, jag är i och för sig väldigt irriterad på henne för hon sjunger ingenting. Men så drastisk som häxbränning ska jag väll inte bli.. skulle väll bli i mitt huvud på lottpott då..? 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards