mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 8 december 2007

Av Izabella - 8 december 2007 15:50

Bloggen är segosego nu jag vet, har inte haft nå och skriva, bara funderar...

funderingarna kan jag ju delge er senare om, måste kika och kolla massa saker först, men de flesta vet ju redan vad det handlar om :P


Vi har just kommit från tossis uppvisning i truppgymnastik i pontus. Hon är ju så duktig :) Vi har också bokat ett bord på Waldorf till halv 7 the family and me<3 Vet inte vad jag ska ta men sist jag för en gångs skulle testade nått nytt så var det ju gott så min otur vad gäller sånt kanske har gett med sig ;P eller så kanske det berodde på att det då var kompisar jag åt med då..


Mår lite illa och vill bara ha en kopp grönt thé. Orkar bara inte resa mig och gå och hämta det. Nu klagar Maija (stavade jag rätt nu då? -inte Maja..) på att hon har tråkiga gäster, haha. Jag sitter med deras bärbara dator i famnen, flis bredvid i soffan med den andra, mamma bredvid henne med en tidning och pappa i fotöljen med en annan tidning. Så hon slår på TV:n. Gympastjärnan kommer just nu från duschen och säger att det inte gick att få bort all färgspray hon haft i håret. Rolle är kvar i pontus och röjer upp.




Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards