mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 11 november 2007

Av Izabella - 11 november 2007 17:38

Idag blev det vinter. Det är första ggn det snöar såhär mycket :) Tror att det håller på fortfarande, hoppas det håller i sig nu bara. Det är såå härligt, jag blir så glad av det vita vackra fluffiga. Det konstiga är att när fam. Öhrn/Pohjanen kom (dem är här på middag) så undrade dem vad vi hade för vinter här, så var det inte alls hos dom utan bara liite snö så det var slask ist, inte ens på storheden var det snö.


Längan..


Jag pratade med fanny idag och hon var lite lonely<3 iaf så kom jag på efter att jag lagt på att jag skulle frågat om det snöade hos dem, men sen så tänkte jag att det är klart det gör, om det snöar såhär mkt hos oss så. Men tydligen så är det ett litet ulligt vitt moln ovanför kyrkbyn bara.

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards