mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 7 november 2007

Jag

Av Izabella - 7 november 2007 21:48

Jag har just kollat mina kära kompisars bloggar, saaknar!


Jag vill träffa mina avlägsna <3 e och l i helgen, hinna bland allt plugg jag inte hann göra på lovet och typ inte orkar ordentligt nu när jag jobbar. Jag är shoppingsugen! (i alla fall tror jag det, när mic var här så trodde jag oxå det, men det visade sig att jag inte hade nån lust alls att shoppa när vi väl var på stan, apropå det så trodde vi ju även att att vi ville se på bio men när vi kom dit så ångrade vi oss och for hem även därifrån haha :>)


Jag funderar på att fara till mikki o tommy näst-nästa helg och ha det trevligt :D


Jag vet att det nu faktiskt bara är två dagar kvar till HELG!!! Jag har ju alltid ansett att det är waaaaay bättre att jobba än o gå skola men när man inte tjänar nå pengar på jobbet och jobbar hela dagen (som det faktiskt verkligen känns som när man kommer hem tidigast halv sju) så är det faktiskt jämställt! blä, helg välkommen du goda..! (jo jag längtar till jul, längar, längtar!)


Jag har idag innan jag började jobbet varit så duktig och varit till Maxi ica och köpt en present till pappa på hans fördelsedag som är på Lucia :P mycket fin tomte! för det är ju så att pappa är lite jobbig med sina dagar nu för han har först fars dag, sen födelsedag och sen julafton inom loppet av mindre än två månader ;o 


Jag såg igår en veterinärserie på tv4+ som var jättebra! den hette typ akutveterinärerna lr nått och jag rekomenderar den varmt till fanny o gabbi :P Man får beskrivet för sig hur och varför dem utför alla operationer och så, inte bara att man ser allt blod o så och sen är det klart, som i alla andra, så man lär sig faktiskt nått! Enda problemet är att den slutade kl. 24! det kanske då blir lite problems för er att se den (kanske går i repris?)Jag kan ju se den då jag sover så längre på morgnarna, igår satt jag o kollade TV helt ensam på natten med ett täcke på mig och drack kopp efter kopp med mint grönt té med lite honung i, måste säga att det var månades hittils skönaste stund! Det är länge sen jag såg lika mycket på tv som den här veckan :) för mig är det mkt iaf ska ni veta, och jag njuter och har det skönt, tills jag sneglar på den 30cm- höga traven med matemetikboöcker, Fysik A, Etologi, Microbliologi mm. som står i mitt rum, då känns det i samvetet.

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards