mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Izabella - 19 oktober 2007 16:16

   *Wanted*

Kurt pratade om grupp 7 och grupp 8 idag, äntligen! Jag frågade efteråt om han hade mer att berätta om mina underbara flattar. Han hade inget negativt att säga om dem :D Han sa att jag skulle gå till nån Erika på Grans för hon hade två mycket fina flattar, varav den ena hade en massa championtitlar i det mesta :P det förklarar alla "Charmören" tidningar i smådjurshuset. Ska höra med henne om uppfödare mm sa Kurt.


När jag sedan kom till stan kom som på beställning en tjej som var något år äldre än mig förbigående med en fin mycket väluppfostrad flat :)


innan jag tog bussen hem gick jag förbi smedjan och köpte en Chai latte, min nya favvodryck från indien. för er som inte vet är det en latte av te istället för äckligt kaffe och olika kryddor, tex. kanel. Det är supergott må jag säga!


Nu ska jag typ gå och sova! PÖss och AJöss!

Av Izabella - 19 oktober 2007 09:40

Igår så hade jag tänkt skriva klart svenskan, tänkte inte att det skulle ta så länge då jag hade gjort typ halva, blogga, duscha samt gå och lägga mig tidigt!


Men som vi alla vet så blir inte allt som man har tänkt sig, jag jobbade med svenskan som drog ut på tiden vääääldigt mycket, och jag hann bara göra den, inte hann jag blogga och inte hann jag ducha, och kom i säng seent..


  Annat den simpla torsdag som var igår:


Bra nyhet: hela klassen verkar positivt inställda till min idé om klassresan :D


Dålig nyhet: Allt folk hade ätit upp ALL kyckligsallad på typ 10 minuter, just när vi kom så tog mattanten bort lådan och inte fanns det nå mer heller när jag frågade. dem glupska skitarna. Jag som hade längtat hela veckan efter  kyckligsalladen, fick äta fucking potatis och köttgryta ;/ blöö, fanny agrees..

och jag fattar vad du menar angi om att det förstör så mycket om man blir besviken på lunchen!  ska vara dagens höjdpunkt ju. 


Nu ska vi börja på etologistudier, jag ska studera mina möss, ska bli kul! :)

Nog för att det är ganska så tråkigt förutom de första 20 minuterna att sitta och kolla på dem i sammanlagt två timmar, men i alla fall.


Nu måste jag nog gå, ska lyssna till Kurts ljuva stämma fram till lunch och sen ska jag få tillbaka historieprovet (!) se ya! 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards