mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Izabella - 14 oktober 2007 20:13

Idag har jag varit på inofficiell hundutställning i boden, Sippan fick nämligen komma fast hon löper. "Lillen" dvs. Colleen fick också följa. För ekipage gabbisippan gick det ganska bra, hon var ensam i sin ras, så hon fick en BIS-rosett och ett Hp. Carro var med i barn med hund och kom 4 av 13 deltagare, grattisgrattis! :P Det fanns flera sheltisar där, och två flattar! :D Jag passade på o prata med flattägarna dem om rasen o så. Den ena var en liten buuuusig valp och den andra en minst lika busig större valp. Jag frågade om hur dem var och sånt, haha båda började precis lika dant;


- Ja..dem är ju väldigt krävande, behöver mycket stimulns.. sedan sa båda att det är en härlig ras att arbeta med. Dem med den större tränade spår och de hade haft en förr som de tävlat i apport med.


Emmi smet iväg på spännande möten efter ett tag och var borta i typ två timmar. Vi var tvungen att ringa o se så att hon inte blev våldtagen ;P Efteråt ville vi självklart veta ALLT :) snart kanske det bara är jag och gabbsi kvar ;) Bra dag idag.     


Imorgon ska jag till skolan igen, men bara halva dan, sen ska jag till tandis. Funderar på att stanna på stadsön ett slag och simma.

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards