mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Izabella - 5 oktober 2007 15:50


Kom typ just hem efter att ha suttit och nästan hållit andan i nästan en

hel halvtimme för på bussen jag tog från stan satte jag mig mitt emot en

gubbe som visade sig lukta som om han inte hade duschat på tre månader

med en systempåse i handen. Man vill ju som inte sätta sig på en plats

bredvid nån och sen flytta efter ett tag, det verkar så oförskämt. Om man inte ser nån kompis man vill sitta bredvid plötsigt, och det såg inte jag. Usch det stank verkligen, det var såå skönt sen när jag väl kom ut och kunde dra in frisk luft igen.

Av Izabella - 5 oktober 2007 08:05


NU möts vi här igen på skolan, eller för att vara exakt, på bussen typ för över en timme sen. Vardag, vardag, vardag, vardag, vardag, precis så tjatigt och tråkigt är det. Det tycker nog de flesta. Man går till skolan på måndag, kommer tillbaka på tisdag och har tagit sig över det värsta. Onsdagen brukar vara lite bättre, då börjar man räkna ner mot weekend och resten av veckan går lite lättare, fredagen lättast, och sedan, Helg igen. Man är sååå lycklig! (okej det där var en överdrift, men glad i alla fall), kommer hem och är ledig (pluggar oxå förstås, men i sin egen takt, o sover längre), det är bara det att innan man hinner blinka så är den slut. Helgen alltså. Va? -redan söndag kväll, skit också. Alltid samma sak, man nästan lurar sig själv. Nu är det fredag i alla fall!!! WOOHOOW :D (!) ja just det, precis så är det :) jag sa ju aldrig att helgen var tråkig, bara kort.


 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards