mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 7 oktober 2007

.

Av Izabella - 7 oktober 2007 14:48

Igår var det en bra dag. NOT! humöret upp och ner som en jävla jojjo. jag som aldrig brukar gråta, inte av smärta och inte av lite depp, men nu är det som när jag var tretton igen, jag kan gråta ändå relativt lätt, jag grät ju när jag inte klarade matteprovet fan. Ett prov, jag grät för ett prov! Igår grät jag ganska mycket. Vet inte riktigt varför men det känns så som när jag var tretton och jag kunde bli glad och lessen för vad som helst. Men ALLT bara skiter sig. Det liksom byggs på av små saker som vanligt och tillslut bara brister det. Nu är jag inte nollställd längre nu är jag neråt, i alla fall igår. inte lika mycket idag, men INTE glad nu heller.


Det här var exakt vad jag gjorde igår på ungefärliga tider (några minns jag på minuten):


09.30 Gick upp

10.00 Åt frukost

10.30 Satt vid datorn

12.00 Läste Linas kvällsbok

13.30 Åt lunch

13.15 La mig och läste igen...

18.06 Slutade läsa, boken nästan slut (blev något chockad när jag tittade på klockan!)

18.30 Åt middag

19.30 Rengjorde musburen

10.30 Gick och la mig, läste ut Linas kvällbok, äntligen! Men den var faktiskt en helt okej bok, rätt bra faktiskt.


Jag bara hör mig själv muttra åt alla, känner mig som en sur gammal tant 
Pappa sa att jag rörde mig som en pensionär!

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards