mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Izabella - 25 september 2011 21:20

Hos "svärisarna" var det livat vid matbordet som vanligt. Det låter nästan som hos en italiensk familj där ibland. God mat, skratt, vin och dessutom hade Anette gjort en jättegod dessert med blåbär och maräng  


Vid fikat kom "fammo och faffa" och och åt paj de med. Det var så himla mysigt och trevligt. Jag blir så ledsen när jag tänker på att jag så ofta missat tid med Antons familj och även med min egen, pga hur jag mått osv.

Vill så gärna ses mer!


  min fönsterplats vid bordet  I soffan   Pajen!

Tog några bilder på min SNYGGA svärmor också...

  

     

Vilken Cougar va?    hon ser hundra gånger bättre ut på riktigt också!


 



Av Izabella - 25 september 2011 20:55

                   


Jacka Vila, kjol,stickad t-shirt H&M trend, strumpbyxor,socks Lindex, väska Candy, Halsduk H&M, boots Dinsko


 


 

Av Izabella - 25 september 2011 12:15




Snart kommer Whitney Ports kollektion för Bikbok till sverige! Den kommer i butik den5:e Oktober, snacka om att det blir att kika på stan då! Jag väntar med spänning på att se kläderna i verkligheten och kanke fler än de som hittils släppts:) Hon har verkligen bra smak och eftersom Bikbok är en av mina absoluta favoritbutiker nu så tycker jag att det är jättekul!


Jag kan tänka mig att köpa dessa jeans och pumps, yumm:



 

Av Izabella - 25 september 2011 12:04


Hej! Helgen har hittils förflutit väldigt lungt av olika själ. Jag sov över fredag-lördag hos mamma & pappa och idag har vi bara handlat. Senare ska vi äta sen lunch hos K&A, mys! Resten av tiden bedriver jag nog med detta;

 

Ica har fått nya godisar men mest är det såklart sura läppar som gäller ;)


Hoppas er helg är bra!


 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards