mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Izabella - 5 september 2011 19:27


Jag är så trött att jag funderar på att gå och sova nu med en gång. Får man det?

Imorgon är det ingen rolig dag och det kommer nog updates här först senare då jag ska till läkaren och sedan göra några ärenden. Hoppas ni får en bra fortsättning på veckan!


  


 



  

Av Izabella - 5 september 2011 14:55


Tog just världens blåsigaste PW  i min fina väst från Ellos, tajts från Bikbok och Reebookeasytone!


   

man ser i den starka vinden i ansiktet :)


NU: Snabbdusch och sedan kanske fylla på koffeinhalten?

 

Av Izabella - 5 september 2011 09:23


Hejhej! Igår handlade jag och Anton en hel massa mat, en ny snygg och svart kaffebryggare, saker till Loke och en handdammsugare för all jord han skvätter på golvet när han käkar upp mina blommor (!)

Efter det blev det mat, hushållssysslor och senare kom Emma. Vi hade bestämt att ha lite söndagslyx med chokladfundue!


        Myyyss...


Idag har jag bara hunnit med frukost och lek med katten som väckte mig genom allt oväsen när han blev morgonbusig :) Nu ska jag se Gossip med lite kaffe! (hoppas det blev bra bara med nya bryggaren)


 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards