mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Izabella - 6 september 2011 17:32


 GILLAR att min favoritbloggeska och modeikon Engla spanat in samma höstjacka som jag detta år! dock har jag inte min hemma än.

Det är somsagt denna jag menar från Pepejeans.


Ungt, kvinnligt, boho goes rock! that's her (our) style :D

Här är tillexempel en snygg outfit :) Bilden kommer från din blogg Engla, hoppas det är okej att jag lånade den.


 

Av Izabella - 6 september 2011 17:21


Hola!

 Idag har jag på mig: Jacka Vila, halsduk+tajts Bikbok, linne Gina, cardigan cubus, skor Dinsko, väska Alessia

        


Jag har varit på massor av ärenden idag, shoppat och en kaffe med L hann jag med också! Vi gick i affärer tillsammans och nu har de fått in ännu mer SNYGGT höstnytt:) ett par strumpisar och en carigan på Bikbok köpte jag men vill ha mycket annat. Hittade bland annat 'ridbyxleggins' på samma butik och en skinnkjol på H&M som jag la undan. We'll see. Puss    


 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards