mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Izabella - 27 september 2011 13:07


Var inne på HMlife och hittade en bild på Rachel Bilson, där hon har så snygg vardags-höst-outfit.



Tycker ni inte? Snyggt med poncho/cape och formen på väskan. Perfekta varma skor.


Hon har snygg stil!



 


Av Izabella - 27 september 2011 11:13

Som sagt så hittade jag lite från Lush igår. Det är en hudvårdskedja som bara håller sig till naturliga ingredienser som är bra för kroppen. De doftar enormt gott också.

Ni som inte brukar handla på Lush borde börja, jag som gillar naturliga saker till kroppen handlar bara där och på Bodyshop.


Dessa två "bubbelbitar" köpte jag igår:

The comforter som doftar svart vinbärSunny side som gör badkaret fullt av glitterbubblor!


Idag hade jag tänkt hänga i badkaret större delen av dagen ;) Hemmaspa!


Puss!

 

Av Izabella - 27 september 2011 10:51


Hej på er!

Var sååå trött igår kväll så skriver ett länge inlägg om måndagen idag istället:

Jag och Loke busade och myste hela morgonen som vanligt...

     Hörde av mig till uppfödaren för uppdatering på hur det går med honom.

Lunchen (liksom middagen senare) blev fräsch sallad, mums!  


Igår var det fem av er som hörde av er och ville gå på stan, det blev med dem två första som jag spenderade eftermiddagen med. En fika och lite kika i butiker med Linnéa och sedan shopping med Emma. Mysigt...

Jag hade på mig;

           

Min randiga cardigan från Cubus,Topp H&M,jacka Vila, leggins veromoda, väska vintage och converse från joy i Stockholm. 


Det var jättekul att träffa båda mina hjärtan på samma dag. Mycket att prata om och mycket att titta på. Jag kände för att unna mig något välbehövligt    Bland annat detta landade i påsarna:

    Favoritleggins från H&M, halsband från Glitter och badsaker från älskade Lush!

 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards