mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Izabella - 23 februari 2011 23:09


Jag står verkligen på botten. Det är inte kul det här, hoppas att när jag legat här och blivit lite skitig och slut, så kommer solen att visa sig där uppe och jag känner mig redo att klättra upp igen.


The perfect sky is torn

 

 

 

Hur kan man vara så dum?


Migrän är inte kul. Kul och ironiskt är att jag igår pratade om just denna åkomma och hur hemskt det är med en arbetskollega. Jag sa att det är tur för mig för jag brukade ha det för många år sedan, på högstadiet och nu kommer det bara "någon gång per år". Huuh..dumb thing to say I guess.  

Av Izabella - 23 februari 2011 13:43


Idag stejkar kroppen mer än vanligt. Huvudet vill sprängas, samtidigt som magen ser ut och känns som ett bebishem i fjärde månaden och jag håller på att somna. Kaffet här kan jag inte dricka för det messar upp min mage ännu mer om den redan är irriterad. Suck     


Jag som vill åka till centrum på ett par timmar och sätta mig med Emma på stammisstället, hoppas att det lugnar ner sig. Annars måste jag avboka och jag behöver verkligen den där latten och tjejsnacket med en fin vän.

När jag inte gör några måsten alls idag (utom jobb) så tycker jag att jag kan må liiite bättre också. Bara för att klaga en smula.


Life's a bitch and then you die - bara för dig Anette.


  

Av Izabella - 23 februari 2011 09:50


Hej på er och onsdagen (fredag för mig!)


Tänkte bara visa månadens finaste Nelly-klänningar:


Vintage Cocktail Dress SEK 379, Kling - NELLY.COMVintage Cocktail Dress SEK 379, Kling - NELLY.COM

 tänkte på dig Linnéa dessa hade passat så fint!

Finns även andra fina i seglarstuk. Du borde gilla det här vårmodet.


Navy Dress SEK 599, Dept - NELLY.COMThe Sun Dress SEK 379, Kling - NELLY.COM

Frida SEK 199, Tutti Frutti - NELLY.COMBloom Dress SEK 379, Kling - NELLY.COM

Och fyra blommiga helt i min stil, nu vill jag ha värme!


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards