mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Izabella - 13 februari 2011 19:55


Det blev en jättebra alla hjärtans dag för oss. Tack Anton, du är min hjälte.


haha A provade mitt Blair-hårband;) Min fina ROSA blomma har slagit ut helt.


Maten var super och sedan fick jag min favoritfilm, Ps. I love you!

Vi gick och handlade lite smågrejer tidigare idag och köpte hem jordgubbar,

som vi hade när vi skålade med Champange, wonderful.


Strawberries

  

  

Av Izabella - 13 februari 2011 14:56

 Hej!  


Idag hade min man bestämt att det var alla hjärtans dag, istället för imorgon då han jobbar. Jag fick frukost på sängen bestående av jättegod omelett och smörgås.


Nu har vi just kommit in från en promenad ute i det fina -17-gradiga Luleå. Det är så soligt att man inte tänker på kylan, och det är dessutom skillad från imorse då vi hade hela -25!



Nu börjar han laga lunch/middag som ska bli rostas och pommes med ungnsbakade tomater och beasås. Mums! Jag älskar att bli såhär bortskämd:)


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards