mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Izabella - 18 februari 2011 19:52


Jag orkar egentligen inte skriva något speciellt men jag hittade ett till astro som stämmer ganska så bra om man säger så...


"Mars blir ett uppvaknande för dig. Du inser plötsligt något om din nuvarande situation och vet hur du ska löra problemet. När du bestämt dig känner du dig väldigt lättad. På jobbet väntar fler utmaningar än du egentligen orkar ta dig an. En god idé är att göra en prioriteringslista och sedan hålla dig till den..."

 

Jag brukar tycka att såna här månads, vecko och dags-horoskop är bullshit, hur kan det vara sant liksom? Men den senaste tiden poppar det upp fler och fler som stämmer. Lite kul är det.


Jag ska ha en väldigt jobbig början på året enligt de flesta (hello?) och sedan efter halva ska det vända. Alltså sista halvan av -10 och första av -11 är skit och sedan vänder det. Något ska hända i augusti som får mig att le igen, men vet inte vad än!

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards