mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Svart passar till allt

Av Izabella - 19 september 2011 16:05


För några år sedan tyckte en del att jag hade väldigt mycket svart, inte bara i kläder men även håret, mina kaniner hemma och sedan en svart hund.

Mest var det nog en slump även om jag gillar svart!

Idag kör jag på svarta nagnar som snygga Rihanna:

Diggar även denna frisyr, kanske vågar en dag   


Vilken färg tycker ni är snygg på naglarna? Jag brukar variera, har kanske 100 nagellack, och nu har det kommit så många fina orangea och lila som passar bland höstlöven, även metallictrenden tycker jag om.



 

 
 
sofie

sofie

19 september 2011 20:00

kika in på min blogg : www.sofiestankar.bloggplatsen.se

http://sofie

 
claraida

claraida

19 september 2011 21:20

hej, måste bara säga att din blogg är så himla cool :)
Kolla gärna in min :)

http://claraida.bloggplatsen.se

 
Per

Per

19 september 2011 23:44

Var det nån som sa Norrland?
Jag är Öviksbo men ska nog försöka flytta söderut.
Är less på den här hålan!

http://endyrbartid.blogg.se

 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

20 september 2011 09:32

Vilken fin blogg du har :D misstänker att du bor i Lule? Då är vi grannar, för jag bor i Kalix :) tyvärr är jag ingen modemänniska, även om jag skulle vilja vara! :D och jag använder inget nagellack, har inte gjort det sen högstadiet... =/

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards