mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 5 april 2007

Av Izabella - 5 april 2007 23:14

Det är så otroligt skönt Att komma hem en onsdag efetrmiddag och välkomnas av sin älskade katt och lillasyster. Att somna i sin egen säng i sitt eget stora tornrum på kvällen. Höra vinden susa utanför och dra täcket upp till öronen. Känna med hela kroppen att man är ledig. Ett helt lov av eftertraktad och behövd vila har man framför sig. Att vakna på morgonen av mammas morgonkram. gå upp och äta frukost framför tv:n och sen lägga sig på soffan för att bara slappa hela dagen när man riktigt känner hur trött man är och hur mycket kroppen behöver det. Varenda cell i hela kroppen ända från tårna till hårtopparna njuter då.Don`t cry for everything that is lost, smile for everything that you´ve got

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards