mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 27 april 2007

Av Izabella - 27 april 2007 16:19

Hemma. Måste plugga.

Idag har jag gjort fysik-grupprov med jmmy och elsa. Det gick nog ganska bra tror vi. Ska till maja och rolle för att göra ett ekologiarbete och sedan maila det till skolan, våran mail hemma är pay.


Nu har jag tagit ett beslut i alla fall om att jag troligtvis kommer bo hemma även om jag går kvar på grans, ska pendla. Detta även om jag kanske skulle kunnat skaffa mig en vovve om jag skulle bo i Öjebyn. Om jag går kvar och sedan tkr det är för jobbigt att pendla kan jag ju alltid ta en etta själv då och bo där. Fick ett brev idag.


Never any rest



"Vi är glada att du valt NTI Gymnasiet på din resa till framtiden! Vi hoppas att dina tre år hos oss kommer att bli både trevliga och lärorika, med många nya vänner och spännande kurser. På mediaprogrammet läser alla samma kurser första året och du får en försmak av programmets olika inriktingar. Inför ditt andra år väljer du att fördjupa dig i textkommunikation, rörlig bild eller grafisk kommunikation. Har du frågor, ta gärna kontakt med oss" 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards