mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 22 april 2007

Av Izabella - 22 april 2007 15:55

Igår var det lördag och jag var bara hemma, gjorde knappt någonting. Jag bara låg i sängen mest hela dagen, satt vid datorn och pluggade lite. Fattade äntligen hur man "bryter ut" i matten, det var ju ialla fall bra. Hoppade lite studsmatta också, flis och tess kämpade hela förmiddagen med att kratta, samla ihop kvistar och rensa upp där ute för att få sätta upp den, vilket dem också gjorde själva, flitisarna :) Medan jag bara låg i sängen i flera timmar och deppade. för vad vet jag inte riktigt , men bara allt. Känndes som att jag bara ville ligga där för evigt och aldrig resa mig upp igen. Grinade lite också till allt. Då känndes det lite bättre och jag förmådde mig att gå upp.


Don´t try to make the world perfect, it´s no use. It´s no use. It´s no use.

Idag har jag varit och simmat by my self. Det var riktigt skönt att få skingra tankarna lite nån timme och jag känner att jag har saknat att simma.


Like a fish in the water 





Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards