mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Izabella - 1 april 2011 18:15

           

 Ja, min kärlek till rosa har växt sig större med åren   

Det kan man se på den nuvarande designen...


Mina senaste vill ha i färgskalan är dessa:


Bikbok pullover

Manela SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COMNelly shoes

 H&M topp

Ring Rosa Ros i gruppen Smycken / Ringar hos Style by Tyra AB (JM408)Style by Tyra ring


Vi har förresten kommit hem från stan nyss jag och min man. Det blev middag på Subway till toner av Melissa Horn (som de ofta spelar där:) och nu dricker vi te vid varsin dator, jag såklart med hemmakvällsgodiset brevid mig.


Kram!!

 

Av Izabella - 1 april 2011 11:18

Idag är det fredag!! Igen??   

Har ni blivit lurade än? Inte jag.


Jag har inte gjort något alls hittils, det är snöoväder ute och jag har ont i halsen så ingen promenad har jag ens åstadkommit. Dagen idag ska få fortsätta vara just så, det enda som ska hända är att jag  i eftermiddag ska möta upp A på Hemmakväll. Det blir  freeeedaaagsmyyys... med film och godis.


Nu har jag bestämt lite vad jag ska göra i helgen iaf, på Lördag ska jag åka till byn och sova över där :) Det ska bli härligt att träffa familjen igen och "systrarna". Tessa åker nämligt idag och tävlar i Finland (gymnastiken). Ska bli kul att höra om det!


Förra helgen i bilen påväg till Gammelstad haha:

      

    


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards