mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Izabella - 8 april 2011 22:39

    


Gissa varför jag är med den här killen?   Ser ni Livsnjutaren där men en bok och ett glas vin en fredagskväll. That's my kind of guy.


Nu är jag lite piggare, men jag var verkligen slut där ett tag. Hoppas det inte håller på och gå åt fel håll igen..ge mig energi!

 

Vi såg i alla fall på Supernatural och just nu är jag lite nojjig som jag kan bli ibland efteråt, ni vet titta bakom när man går och i hörnen ;) jag är aningens lättskrämd men jag älskar serien! Den har den perfekta balanen mellan spänning, skräck och broderkärlek haha.


Vad gör ni idag?        

 

Av Izabella - 8 april 2011 18:18


Det var alltså tjejen till vänster ovan som jag träffade idag :)


Bilden är kanske från 1996?  Jag minns det i alla fall, vi var påväg och skulle se Pippi Långstrump på biopremiär, och om man klädde ut sig fick man present ;)Mamma har sytt tröjan, och tjocksockarna från turkiet har jag kvar än. Snacka stora skor...


Hihi det kan vara så roligt att titta på gamla foton, jag gör det ofta och får tårar i ögonen. Just Linnéa har jag träffat för en sådär 17 år sedan och vi har varit vänner sedan dess!


       

Av Izabella - 8 april 2011 18:02


Denna fredag har jag träffat finaste Linnéa för en runda på stan och fika. Morotskaka :)

Fyndade bland annat dessa muggar på Indiskas vårrea, älskar stora te/kaffemuggar och jag vill många udda, inte alla i samma så dessa fick gå med i samlingen.

  

 


När jag kom hem hade kycklingen tinat och jag gjorde någon slags soppa/wok med den och nudlar,kokosmjölk,grönsaker, röd curry och lime. Gott!

Nu har jag duschat och är helt slut så jag sitter här:


    Kaffe och vänner   


Hoppas ni har en bra fredag!


 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards