mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 6 april 2011

Det lönar sig

Av Izabella - 6 april 2011 16:45


...att vara medlem på butiker och webshops! Jag är det på nästan alla jag handlar på. Sedan är jag expert på att komma ihåg erbjudanden och reor, så jag får nästan alltid allt lite billigare. Ni ska veta hur mycket jag tjänat på att alltid ta med mig H&M kortet och handla på klubbdagar..!


Och nu är jag glad, jag ville ha de där skorna från Reebok och jag är ellos-medlem. Hittade skorna på deras sida. Där har man just nu värdecheckar på flera hundra :)

Det gjorde att jag kunde välja och vraka för 300 gratis, en bolero och ett par mjukisar blev det. Alltså blev det Två plagg + bra dojjor = 800 kr (amazing!)

 

Den här var det, hur söt som helst!

Dessutom får jag tillbaka 5000 på deklarationen! WOHO   


 



 
 
Ingen bild

anette

7 april 2011 08:46

Vadå har Ellos reabok också??.. Men du den där boleron var skitsnygg!!! Det står ju ditt namn på den hihi...
:-D Kramis!

Izabella

7 april 2011 10:10

Ja, de har ganska mycket skor ;D jag hoppas dessa ska vara bra, de var ganska billiga för att vara bra löparskor av det märket, 700 ca :)
Annars brukar de ju kosta över 1000 om man ska ha bra! Kram

 
Linnéa

Linnéa

7 april 2011 11:13

Haha jag vet faktiskt inte hur jag lyckats få 25 mascaror, har väll tappat bort dom och sedan återfunnit dom :P Sen tycker jag om att ha en helfull, en halvfull och en tom i varje märke, för de ger olika resultat :D Med de tomma kan man tex "kamma" ut ögonfransarna! Ja rött är fint, dock söker jag ihjäl mig efter en vinröd blus! Och en mörkgrön också för den delen :D

http://rubin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards