mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Izabella - 21 februari 2010 11:30

Tänkte passa på att annonsera lite:


  

Bild snodd från facebook-gruppen


hoppas att jag blir frisk till genrepet på tisdag...


  

Av Izabella - 21 februari 2010 11:06

Kan det inte bli liiite varmare?   


Jag trodde ju att det hade vänt och jag skulle bli frisk, men har SVINONT i halsen igen. Har fått jättejobbigt på kvällen i några dar nu (igår var värst) och vaknar på natten av att jag knappt kan andas. Nu har jag dessutom ont på dan också, hosta osv. Så, har dragit slutsatsen att det är halsfluss i alla fall. Fajtades med det återkommande halva förra vintern och har inte velat inse att det är vad jag har/haft nu med. Suck.

Dock verkar det som om det är orsakat av virus och kommer därmed att försvinna av sig själv utan att jag behöver ta pencillin. Är också glad att jag inte har feber/illamående längre :) 


Igår var jag och Ante (skulle bara prova hur det är att kalla honom det) och handlade, sedan på kvällen käkade vi hos hans familj, och jag tog med den där cheescaken som inte har blivit äten då jag har varit sjuk så länge. Det var trevligt, även om jag hade svårt att prata och försörde halsen mer genom att göra det.

Idag ska vi till kyrkbyn för jag har önskat mig pappas lasagne och fruktsallad till efterrätt. Han är så snäll min far!

Promenaden med Linnéa måste jag såklart ställa in.


  


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards