mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Izabella - 12 februari 2010 19:53

Vad stor min lilla flicka har blivit...

     

Gammal gymnasiebild på fina, naturliga och genomsvenska Gabriella.


     

Länge sen, men fortfarande gör hon såna här ursköna Gabbi-miner;)

 

Idag finns hon att beskåda på Cleo, ursnygg i en ny outfit! (som jag o Angi tar åt oss lite ära för), fast det är Gabbsan som gör den snygg! Hon vet det bara inte själv.

 

  

Av Izabella - 12 februari 2010 19:14


Linnéa titta vad jag har hittat!


  


Finns på både Ö&B och Rusta (tror jag). Kostar 12kr.

Lite för söt, slår inte de vanliga nougatkuberna, men underbar konsistens!

Ska testa de chokladöverdragna nästa gång, såg att de fanns. 

    

Av Izabella - 12 februari 2010 19:04


Visst hade det säkert blivit kul att förfesta, men magen är helt uppsvullen och tjorvar, så det är bra om jag i alla fall lyckas ta mig till Cleo. Vill att den ska vara som vanlig, den här tiden i månanden är den nästan alltid jäääättetjorvig och bara normal på morgonen...


    

Haha den här outfiten kan jag ju glömma (skulle aldrig ha den ändå) ;)



Av Izabella - 12 februari 2010 10:41


Men se på mig. Har en del att fixa här i huset (lägenheten), men jag fördriver tiden på bloggar. "Ska bara kolla den här sidan också..." håller jag på. Tror det är ett sätt för mig att slinka undan lite längre. Hatar att skjuta upp saker och gör det nästan aldrig, men ibland är det som om mitt undermedvetna försöker luras och få mig att slöa istället ;)


Ni undrar var jag köpte de otroligt billiga rosa leggingsen, och det var på lindex ska jag erkänna. De har en realåda där som man kan rota runt i, men det är ju långt ifrån säkert att de fortfarande finns kvar. Fast annars fanns det en massa annnat kul där också!



Ikväll blir det nog dans. Har lust att se Dirty dancing 2 igen,

Inte lika bra som 1:an som jag har dock, men den 

har jag sett oräkneliga gånger. *Älska dans!!


    

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards