mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Izabella - 17 februari 2010 12:40

Nu när jag har mått illa och knappt käkat på ett par dar, får jag massa matfantasier, det är helt sjukt vad stor del mat har i mitt liv...


1. Semla såklart!  will not miss it for the world

 


2. Vitlöksbröd. Från Waldorf eller Baan thai, ojoj det vattnas i munnen.



3. Grillad kyckling, gärna i någon sallad.



4. French hot dog

Nej jag förstår det inte ens själv.


5. Tacos, fast det skulle finnas med oavsett när jag gjorde listan (addicted)


Konstigt nog suktar jag inte så mycket efter pizza nu. Jag kanske är botad från min nya last? haha.


Kram på er alla som förhoppningsvis kan äta utan att må illa :)


  




Av Izabella - 17 februari 2010 12:29

Det är då de riktiga intressena kommer fram. Nä men jag köpte nya skisspennor för ett tag sedan och har åstakommit några halvbra skapelser igår, här är två av dem:


     

                            Vi såg den filmen i söndags :P 

                            

En gammal, bara för att jag gillar honom      Mitt block, pennor,  "lerasudd",pennvässare och sån där skiss-suddare (fick av John! mkt bra).

 

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards