mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg under maj 2010

Av Izabella - 1 maj 2010 08:02

 

Igår städade och tränade jag bara på dagen, men eftersom jag alltid ska vara så effektiv så blev jag klar vid lunch. Tyckte att det var för dåligt väder för att vara ute och jag var trött så satte mig självklart vid datorn. Hade enormt tråkigt men sedan kom jag på att jag skulle försöka dra med mannen till SAJMON (ja du heter så) under kvällen, då ljusnade det lite och jag började smida sluga planer med min kompanjon (Arvid). Begåvade som vi är så blev det så att vi hamnade där med förutom de två ovan, även therese, johanna (thereses kompis), jonte och sen efter ett tag så kom en som hette markus. Om jag inte glömmer någon, var ju inte allt för nykter om vi säger så.

Tack alla för igår!


Kul att jag satt på golvet hemma sedan med en hink mellan benen när alla andras festkväll just börjat, vet att det var tidigt fast minns inte riktigt vad klockan var. Vaknade iallafall halv 6 (!) och tre saker slog mig;

- Köttfärsen vi ska ha till middagen är fortfarande i frysen!

- Jag är förjävla hungrig och har dålig andedräkt

- Spydde jag inte upp en viss viktig tablett igår? Ta en nY!

  

Förstår ni hur bra jag

 är? Nu väntar jag på att den andra ska vakna (haha slog vad om att jag vaknar innan honom fast han somnade utan en promille i kroppen!). Sedan blir det att duscha, fixa sig och handla. Antar att alla kommer att se ut som "dagen efter" på Antons middag ikväll. 


         Några extremt misslyckade spegelbilder från igår;) Tänkte låta någon annan knäppa oss, men glömde givetvis bort det...

Det man överhuvudtaget kan se, är två suddiga monster. Det är känslan som räknas.


Kramar till er alla, hoppas ni också hade en bra Valborgsmässoafton!


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards