mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Vad gör du?

Av Izabella - 2 februari 2010 14:09

Ni som undrar vad man gör hela dagarna som långtidsledig (vissa väljer att kalla det arbetslös), varsågoda, här är min vecka i stora drag:



Måndag

Var på stan och uträttade ett antal äranden, sedan råkade jag som vanligt titta på lite kläder (fast utan att spendera denna gång - shoppingförbud!).

Slötid, tittade på gamla friendsavsnitt - träningsvärk som f*n efter all skidåkning.

Middag bestående av hemmagjort pizza med A.

Kvällspromenad i stan med Linnéa. Prat och te på roasters.


Tisdag

Hemmaträning

Korv och makaroner?

Promenera till kallkällan

Kolla upp praktikplatser, Höra med handläggare


Onsdag

Morgonträning eller simning

Lunch med Emma på mat&prat

Åka därifrån direkt till Gammelstaden för att syster ska färga mitt hår,

fast stanna på storheden och köpa köttfärs? Kom ihåg: glöm inte tröjan!

Äta där?

På kvällen kommer Anton? vi tar en buss hem tsms.



Torsdag

(Städa på morgonen - idag eller imorgon)

Bestämma vilka butiker jag vill dela ut fler CV:n på.

Söka ett par jobb som är ute

Möte med Jannie i stan för att fotas inför modevisningen

Dela ut några CV:n till i stan

Promenera hem

Hitta på något att laga till middag


Fredag

(Städa - igår eller idag) 

Tvätta, tvätta tvätta. Tid: 09-12.

Simma och fixa simkort!

Leta fler praktikplatser

Fredagsmys...


Lördag

Tessa har tävling på Hälsans - försöka få med A. annars dra dit själv:)

Middag hos R&M - annars någon annan stans. Eller tacos?

Söndag

Stan med älskling?

Käka på kebabhuset och sedan ta en tidig filmkväll med Linnéa & Erik??:D


Inte en helt fullbokad eller stressig vecka direkt, men ändå ganska lagom och kul. Självklart gör jag andra saker också, men jag vill väll inte att ni ska veta allt heller;)


Det som är skönt är att man hinner med intressen man "förlorat" när man jobbat, gått skola osv.

Tex. så ritar jag igen, läser, gör smycken och annat.

Livet känns mer "i balans" än vanligt.

  

 
 
Linnéa

Linnéa

2 februari 2010 16:21

Ska vi simma tillsammans på fredag? :)

http://rubin.bloggagratis.se

 
Linnéa

Linnéa

2 februari 2010 16:24

Oj det var ju inte det jag skulle skriva utan; Kebab och film låter utmärkt! :)

http://rubin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards